Hamburger Search Action Menu Invite Arrow Delete Arrow right Arrow Circle Calendar Arrow Left Plus Check Radio Empty Check Box Radio Button Autocomplete Panier Photo

Son inédit

Pierre et autres matériaux et techniques de constructions des maisons à Cordes et Montans

Lagrèze, Monsieur ; Loddo, Daniel ; Ricard, Céline |

G 745 B

CORDES ; CARRIERE DE PIERRE ; MONTANS ; MATERIAU DE CONSTRUCTION ; TECHNIQUE DE CONSTRUCTION

La pèira dal Garrisson, darrièr las Cabanas, e la Pèira de Salas èran utilizadas per bastir d'ostals polits. D'autres ostals se faguèron amb çò que se trobavan. Existissian d'autras carrièras per tirar de pèiras per empeirar las rotas. I a tanben d'ostals en tèrras (en tèrris). A Montans fòrça ostals son en brica de tèrra secada (teule cruda) : un pichon amàs de tèrras en tassat, compressat per un parelh de vacas. Mas a Còrdas se fasia pas : se fasian de colombatge garnit amb de tèrra e de palha.

La pierre du Garrissou (chêneau), derrière les Cabannes, et la Pierre de Salles étaient utilisées pour bâtir les maisons. D'autres maisons se firent avec ce qu'on trouvait. Il existait d'autres carrières pour empierrer les routes. Il y a aussi des maisons en terre. A Montans, beaucoup de maisons sont en brique de terre crue qui étaient faites grâce à une paire une vaches qui compessait la terre. Mais à Cordes on ne faisait pas ça : on faisait des colombages garnis de terre et de paille.

Plus... Retour