Hamburger Search Action Menu Invite Arrow Delete Arrow right Arrow Circle Calendar Arrow Left Plus Check Radio Empty Check Box Radio Button Autocomplete Panier Photo

Son inédit

Organisation de fête

Bouzinac, Marcel ; Bouzinac, Madame ; Fontanilles, Kléber ; Loddo, Daniel |

G 748 A

DANSE DE BAL ; BAL ; CARNAVAL ; FETE DES CORNARDS ; PROMENADE DE L'ANE

Se parla de danças : l'Antònia, Farandòla. Se parla de forains que venián als bals e carnavals ambe de jòcs, de pralinas… La fèsta dels Còrnuts se faguèt en 1930 : totes los cobles de la comunas s'amassèran per un repais. N'i a que se bandèron. Lo darrièr maridat montava al revèrs sus un ase. I a d'airals coma Lo Verdièr ont se fasián doas fèstas diferentas : la fèsta del Cornuts e la del Maridats. I aviá tanben la Vòta del vin novèl a la fin d'octobre dins de bèlas vilas.

On parle de danses : l'Antonio, la Farandole. On parle des forains qui venaient aux bals et aux carnavals avec des jeux, des pralines… La fèsta des Cornards se fit en 1930 : tous les couples de la communes se réunirent pour un repas. Il y en a qui se soulèrent. Le dernier marié montait à l'envers sur un ane. Il y a des endroits comme à Le Verdier où on faisaient deux fête différentes : celle des Cornards et celle des Mariés. Il avait aussi la Fête du vin nouveau à la fin d'octobre dans les grandes villes.

Plus... Retour