Hamburger Search Action Menu Invite Arrow Delete Arrow right Arrow Circle Calendar Arrow Left Plus Check Radio Empty Check Box Radio Button Autocomplete Panier Photo

Son inédit

Tuilerie et moulins de Cordes. Evocation de la chanson Lo porc e la bela-maire

Lagrèze, Monsieur ; Loddo, Daniel ; Ricard, Céline ; Baron, Camille |

G 745 B

CORDES ; TUILERIE ; MOULIN

Existissia una briquetaria/teulièra al luòc dich La Tuillerie (en tirant cap a la Forèst) entre la Capelette del Sant Crucifix e lo molinièr ancian lo long dal Ceron. Coneguèt lo molinièr que s'apelava Conte Noël. Mas a jamai vist fonccionar la teulièra e sap pas d'ont tiravan la tèrra per ne far. De molins en fonccionament n'a pas conegut que lo de la Forèst, lo molin electric e lo molin de Pèire (que fasia la farina pel bestial soloment e se trapa en sortiguent de Còrdas en tirant cap a-s-Albi e que tira la poténcia de l'Aurausse que se jeta dins lo Ceron a las Cabanas). Parla de l'òme Pognaret (amic d'escòla) qu'es l'ancian fabre. Son paire feravan las bèstias e contunhèt quand commencèt e se metèt a trabalhar lo fèrre. Aquel òme avia cantat una conçaon pendent son enregistrament qu'èra facha benlèu per un ancian curat de Còrdas (lo pòrc e la bela-maire). Aquela cançon es coneguda d'un pauc pertot e òm sap pas tròp d'ont ven sonque que lo parlar es puslèu de Còrdas.

Il existait une briquetterie/tuilerie au lieu-dit La Tuilerie (en allant vers la Forêt), entre la Capellette du Saint Crucifix et l'ancien moulin lo long du Cérou. Il connut le meunier qui s'appelait Conte Noël. Mais il n'a jamais vu fonctionner la tuillerie et il ne sait pas d'où venait la terre. Des moulins en fonctionnement il n'a connut que celui de la Forêt, le moulin électrique et le moulin de Pierre (qui ne faisait que de la farine pour les animaux seulement et il se trouvait en sortant de Cordes en allant vers Albi et il tirait sa force de l'Aurausse qui se jette dans le Cérou aux Cabannes). Il parle de Pougnaret qui avait chanté une chanson lors de son enregistrement (le porc et la belle-maire) qui selon lui est d'un ancien curé de Cordes ce qui se justifierait pas la lanque.

Plus... Retour