Hamburger Search Action Menu Invite Arrow Delete Arrow right Arrow Circle Calendar Arrow Left Plus Check Radio Empty Check Box Radio Button Autocomplete Panier Photo

Son inédit

La Société de musique et la Fête des Cornards

Lagrèze, Monsieur ; Loddo, Daniel ; Ricard, Céline |

G 745 B

CORDES ; SOCIETE MUSICALE ; FETE DES CORNARDS ; CASTELNAU DE MONTMIRAL ; VERDIER (LE) ; PUYCELSI

Quand èra pichon, i avia a Còrdas una societat de musica que faguèt un concèrt a la Botelhiaré a la fin de la guèrra (en mai 45). S'apelava benlèu Orfeon Cordés (ditz d'anar véser Madama Rouanet a costat de la Capeleta que son paire ne fasia partit). Torna sus la Pèira dels Cornuts que ditz s'apelar tanben la pèira dels Cornards. Sap pas cossi foguèt trobada. Evòca las fèstas dels Cornuts que se fasian abans la Guèrra de 14 a Còrdas, Castelnau de Montmiralh, al Verdièr, Pech-Celsi e que la tradicion se perdèt pendent la Guèrra de 14.

Quand il était petit, il y avait à Cordes une societé de musique qui fit un concert à la Bouteillerie à la fin de la Guerre (en mai 45). Elle s'appelait peut-être Orphéon Cordais (il dit d'aller voir Mme Rouanet à côté de la Capellette car son père en faisait partie). Il revient sur la Pierre des Cornuts qu'il dit s'appeler aussi la Pierre des Cornards. Ils ne sait pas comment ils l'ont trouvée. Il évoque les Fêtes des Cornards qui se faisait avant la Guèrre de 14 à Cordes, Castelnau de Montmirail, au Verdier, Puycelsi et que la tradition se perdit pendant la guèrre de 14.

Plus... Retour